blattechiicks

Alla inlägg under november 2010

Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 29 november 2010 16:03

hahaha, ooouppss..


Vi hade visst inte tatt ngra bilder? eller så hittar jag dem inte?

men tror inte vi har tatt några (a'

så blir inget ni får nöja er med videorna:D

skulle ba säga dej

hejsvejs!(a'

// Alida

Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 29 november 2010 15:34

hahahaha lol :P


HAHAHAHAHA, " fortsätt, det är bara lite, det behövs lite.. Det är bara lite.. FUCK YOU!! "  ahhahahahhaah(a'<3hahah, " det känns för jävlig, haha, att jag inte vet vad jag ska säga hahah" " ok, men vf skrattar du?"  " det var inte din fråga?"

hahaha, vi hade skrivit ner vad gime skulle säga, o gime skulle inte fråga det, o seme ba, det var inte din fråga? :d hahaha

haha jag svär vi har inget liv:P

hahah, men bilder kommer sen xD <3

Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 26 november 2010 19:22

shuuee :D

Har inte bloggat på länge :/ jag vet :P

Men idag så va det skola, jag vaknade kl 7 sen så fixade jag mig efter de så gick jag.

Jag hade gjympa asså på elevens val då... det va jobbigt :s 

Efter de så hade man matte...

Sen så hade jag So sen lunch efter de så hade vi bild sen slöjd, sista timmen hade vi gjympa... det va inte såå roligt då:P sen så slutade vi :D

När jag kom hem så tittade jag lite på tv sen så åt jag mat.. ;)

Nu så sitter jag hä i vardagsrummet och segar framför tvn..

Aya ska dra Hej då :D     // Mergime


Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 20 november 2010 15:16

                                        

:D

Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 20 november 2010 15:10

Heeejjj Allaaaa:D

Nu ska jag berätta lite..

Igår var man i Vnm o klättrade..:D kom hem kl 12;)

Jag ska vi lite videoklipp o bilder snart

Men nu ska jag säga GRATTIS RASEME!(L)(L)

men ni får se bilder....

// alida
Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 20 november 2010 14:56

                                                                                         

Presentation


Hej och välkomna till Våran blogg:)
Vi som skriver heter Raseme,Mergime & alida.
Kolla o släng sedan en komentar;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska vi blogga oftare? minst 1 gång per dag?
 Ja
 vet inte
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards