blattechiicks

Alla inlägg den 2 december 2010

Häjhäj Bloggen :)

Det var ju skit länge sen jag skrev här på blattechiicks bloggen,

Idag har jag haft skola.

Först så var det eng. sen typ en halvtimme efter

såå hade jag albanska och det var skiiit jobbigt !!

Haha, edison fick skäll av Qerime ( albanska läraren )

Edison hade glömt läxan och han blev typ lite bara lite uppkäftig och hon

blev skiiiit arg dåå!

haha! jag hade skit mke lust att skratta dåå men ville inte fåå skäll jag med

såå jag fick hålla det :)

aja sen när jag skulle till klassrummet igen såå var det rast :)

Spelade fotboll med klass 6d på rasten, KUL! kan jag säga.

Hahahahah......

sen var det BAD!!   Jag måste bara berätta vad vi gjorde dom sista 15 min.

Och det ska jag, haha! vi fick springa ut och leka lite i snön och Ola tog kort!!

Haha, Ola är bara bäst !!! och han e skiit snäll asså :)<3

Nu såå tittar man på tv, haha tittar på Biggest Loser :)

Det är ett av mina favoritprogram :)

jaa, det var laa allt från mig för idag iaf :)<33


           Byebye Puss :* / Rasme :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till Våran blogg:)
Vi som skriver heter Raseme,Mergime & alida.
Kolla o släng sedan en komentar;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska vi blogga oftare? minst 1 gång per dag?
 Ja
 vet inte
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards