blattechiicks

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 10 december 2010 19:39

Hejsan!:*

Idag så var det roligt i skolan :D

På morgonen så hade man E-val sen så hade man matte sen lunch :D

Det va inte så god mat idag i skolan men det var en speciell dag , det var nämligen nobeldagen idag ;)

Efter lunchen så hade man bild:D vi fick göra julpyssel, det va inte så roligt dåxD

Efter de så hade man syslöjd sen så hade man mentortid ;)

Efter de så var Skolan slut :D

Efter skolan så åt jag mat sen så fixade jag mig lite för att jag skulle till pizzerian kl 5 med Lilly, Azra, Mediha och faja :D Vi firade Fajas födelsedag, fast hon fyller år imon men hon skulle till Jönköping imon så vi firade hennes födelsedag idag ..

Det va SKIT roligt, vi pratade och skrattade hela tiden ;)

Vi beställde tre Jalla Jalla :D

Det va jätte gott ;)

Efter de så gick vi till netto sen så gick vi till ica xD

Sen så gick vi hem :)

Nu så tittar jag på tv och lyssnar på musik :D

Pösshej:*  //Mergime :)

Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 10 december 2010 17:15

Haha, härmade Alida med det där Raseme Smith In Tha House ;)

Om ni nu fattar (a)

Men Hejsan :)

Idag har man ju varit i skolan ;(

Vaknade kl tjugo i 8 och gick till Alida kl tio över 8 för att vi alltid tar följe till skolan.

Idag i skolan såå hade vi lite matte, engelska, geografi, fredagskul och slöjd och och lite annat :)

Det roligaste med dagen i skolan idag var fredagskul och slöjden :)

Juste, idag så hade vi lite speltid (a"

Vi spelade schack och jag var nybörjare och såå skulle jag möta Johan i min klass

som inte var nybörjare, och vänta här kommer det bästa JAG .....VANN!!!<33

Men Johan det var bra kämpat :P Haha!

På lördag såå ska Shkurte ha fest här hemma för att hon fyllde år i tisdags :)

Jag har ingen aning om var jag, mamma och Gime ska vara men aja det reder  mamma ut :)

Vi har glömt o blogga här i denna blattechiicks bloggen eftersom vi e för upptagna med våra egna, här har ni min blogg www.rasemeqoqaj.bloggplatsen.se  :)

men vi ska försöka att skriva här med.

Men aja detta var typ allt för idag :)'


            Bye bye   

Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 10 december 2010 14:57

heey, Nu är vi Tillbaka;)

nu ska Vi uppdatera Mycket mera, ! Idag ska jag inte gö mkt, eller joo, ska snart upp på scen o sjunga !:o Pinsamt!;)

O sen plugga typ, fast kommer inte orka!O_O hääh,  sitter o chattar med min  älskling JDBM^^<3  Saknar dej Som faaaannn(a) hähä;*

Men men, Skolan idah var soft;) HAHAa jag Ado o Nellie typ smög ut te korridoren o messade hahaha, eller asså inte till varandra^^ sen kom fanny vi blev as rädda o trode det var eva-britt o låste in oss i toaletten häh, sen kom jennifer, då hände det samma sak sen kom Axel haha o samma sak.. o sen samma sak med leard, he, vi var där ute typ hela bd lektionen,^^

sen gick alla typ in då var jag o nellie o axel där ute.. Vi snackade, tänkte ringa mergime men hon svarade inte(A) sen gick axel in sen kom han ut o ba, Eva britt kommer!!! O då sprang vi in i klassrummet skit snabbt,haha:D

sen Skulle Jag o carro dra Och duka fint i matsalen idag ba för vi var årdningsvakter-.- Men iaf, slapp lite av lektionen, (y)

Men ska dra:D


Justin vi ses 1 april:D  justee, Willow smith ska med Justin o hon kanske tar med Jaden :D yeehhh:D:D(y)<333333333

// alida bieber

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till Våran blogg:)
Vi som skriver heter Raseme,Mergime & alida.
Kolla o släng sedan en komentar;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska vi blogga oftare? minst 1 gång per dag?
 Ja
 vet inte
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards