blattechiicks

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 17 december 2010 22:55

Idag så hade man E-val på morgonen :)

Efter de så hade man matte och sen so sen så va det lunch:)

Maten va faktiskt god idag :D

Efter de så hade man bild och sen syslöjd :)

Det va roligt:D

Sen sista timmen så hade man Idrott, vi trännade asså till Juldoppet.

För att det kommer att vara på måndag... om ni vill veta vad man gö på Juldoppet så få ni komentera! :D

Efter skolan så åt jag mat, jag åt tacos :D 

Sen så tittade jag på tv och hade datan lite.

Jag tänkte på att baka kladdkaka när jag satt och kollade på tv;)

Jag frågade raseme och hon sa ja, så vi bakade.

Vi gjorde dubbelt.. x)

När den va klar så åt vi.

Nu så tittar jag på tv, jag tittar på ''Mission impossible 2, forts''

Har sätt filmen, men det va typ länge sen så kommer inte ihåg hela filmen :P

PössHej<3   //Mergime :)


 

Glöm inte kolla på min blogg! http://mergimeqoqaj.bloggplatsen.se/

Av Alida , Mergime Raseme Blattar:D - 17 december 2010 20:03

Tittar på en film som heter "Elf" och det är en Julfilm typ :)

Jag äter kladdkaka med... Mums!

Men juste kolla in min blogg och gissa vilken kändis det e jag har skrivit om !!

www.rasemeqoqaj.bloggplatsen.se  :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till Våran blogg:)
Vi som skriver heter Raseme,Mergime & alida.
Kolla o släng sedan en komentar;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska vi blogga oftare? minst 1 gång per dag?
 Ja
 vet inte
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards